КОНДУКТОРСЫЗ ҚОҒАМДЫҚ КӨЛІК: ЖҮЙЕГЕ ҚАШАН КӨШЕМІЗ?

Ағымдағы жылдың қыркүйегіне дейін автобустар кондукторсыз жүйеге өтуі тиіс. Бұл жөнінде Жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының басшысы Ержан Жолдасов Ақпараттық-коммуникациялық орталығында өткен баспасөз брифингінде айтты. Басқарма басшысының сөзінше, бүгінгі таңда қалада 78 тұрақты қалалық маршрут қызмет көрсетеді, күнделікте маршруттарға 843 автобус шығады. Жекеменшік нысанындағы 10 компания жолаушыларды тасымалдау қызметін көрсетуде. Ал пайдалану мерзімі 3 жылға дейінгі автобустар саны 890 автобус немесе 89% құрап отыр.

 

«Бүгінде жолаушыларды қолма-қол ақшамен төлеуге мәжбүр ететін кондукторлардың жұмысына көптеген шағымдар түсуде. Жағдайды түзету үшін қалалық маршруттарда кондукторсыз жүйені кезең-кезеңмен енгізу міндеті қойылды. Жаңа жүйеге сәйкес автобуста кондукторлар мүлдем болмайды. Бұл дегеніміз, жолаушы өзі жолақысын қолма-қол, «Tolem» картасы, SMS код немесе QR-код арқылы төлей алады» деді спикер. Жиында Ержан Жақсылықұлы жылжымалы құрамды жаңарту мақсатында, 2020 жылы газ метанмен жүретін 590 жаңа автобус сатып алынғанын, қазіргі уақытта барлық автобустар қалалық тұрақты маршруттарға тартылып, күнделікті тұрғындарға қызмет көрсетіп жатқанын тілге тиек етті. Сонымен қатар аталған автобустарды газ отынымен қамтамасыз ету үшін 2 газ станциясы қызмет көрсетіп, ал үшінші станцияның салу үшін жер учаска бөлініп, инвестор анықталып жатқаны да айтылды.
Айта кету керек, қалалық жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы мен Шымкент қаласы полиция департаментінің арасында жаңа жүйені іске асыру мақсатында меморандум түзілген. Меморандумға сәйкес, полиция қызметкерлері және бақылау тобы бірлесіп, жол ақысын төлемеген жолаушыларға әкімшілік құқық бұзу туралы хаттамалар түзіп, айыппұл сала алады. Айта кету керек, егер жол ақысын қолма-қол төлеген жағдайда, міндетті түрде билет беруді талап ету керек. Жалпы бұл жүйенің мақсаты — ашықтықты қамтамасыз ету, жүргізушінің жалақысын көтеру, тұрғындарға сапалы қызмет көрсету, жолақы төлемін автоматтандыру, жалпы алғанда орын алған кемшіліктерді жою тұрғысында қоғамдық көліктерде мәдениеттілікті қалыптастыру болып табылады.